Hond gered bij brand in woning

Hond gered bij brand in woning

In een woning op de Auguste Renoirrade in de wijk Capelle-Schollevaar heeft het uitkoken van babyflessen zondagmiddag gezorgd voor brand in de woning. De bewoners gingen weg en waren de flessen vergeten die nog op het vuur stonden.

De brandweer die ter plaatse kwam stond voor een dichte deur. Maar omwonenden waren er snel met een sleutel waarna de spuitgasten de woning konden binnentreden en de pan van het vuur halen. In de woning trof de brandweer een hond aan die nog aanwezig was in een bench. De brandweer heeft de woning geventileerd. De schade aan de woning is niet bekend.