Brand in zorgcomplex

Brand in zorgcomplex

Een brand in zorgcomplex Sonneheerdt heeft tot een evacuatie geleid. Zondagavond brak er op een kamer, waarschijnlijk door roken, brand uit. Deze was redelijk snel onder controle gebracht. Eén bewoner is met klachten van rookinhalatie naar het ziekenhuis gebracht.

Ten tijde van de brand aan de Dorpsdijk werden medebewoners opgevangen in het pand van buurtpreventie Albrandswaard. Een poes die werd vermist tijdens de brand, is ongedeerd teruggevonden. De exacte schade aan het complex is onbekend.