Brand door oververhitte computer

Brand door oververhitte computer

Omstreeks 14.30 uur kreeg de brandweer melding van brand aan het Snoekenveen. Ter plaatse bleek er niemand thuis te zijn, waardoor de brandweer de deur heeft moeten forceren. Bij binnenkomst trof de brandweer op de 1e etage een computer aan die in brand stond, waarschijnlijk doordat deze oververhit was geraakt.

De schade in de woning is aanzienlijk. De politie heeft de betreffende bewoners en de woningstichting in kennis gesteld.